Nėščiųjų grupė

Atnaujinta: 07 Spalio 2015

nestukiu jogai.jpgŠios treniruotės yra pritaikytos didėjantiem pilvukams ir padeda ruošti kūną gimdymui. Atliekami specialūs stuburo ir klubų pratimai padeda lengviau jaustis nėštumo metu, lavina vidinį savęs pajautimą kas itin svarbu moterystės virsme.

Jeigu jogos asanų ir jokio sporto iki nėštumo nepraktikavote ir nesitreniravote, į treniruotes reikėtų ateiti pagalvojus apie jogos lankymo tikslus ir galimas to pasekmes. Jūsų kūnui tai gali ir nepatikti. Šiuo metu Jumyse yra net dvi sielos ir viską lemia tik abiejų norai ir nusiteikimai. Laukimas, tai metas kuomet nereikėtų savęs kažkaip riboti, ar priešingai save versti užsiimti tuo kas yra populiaru ar madinga.

Treniruočių metų vyksta realus darbas ir pasiruošimas gimdymui nieko bendra neturintis su mistika.

Ruošiamas fizinis kūnas:

  • tempimo pratimai,
  • jėgos pratimai

Subtilios struktūros:

  • kvėpavimo pratimai
  • gilus atsipalaidavimas
  • vizualizacijos technikos

Bendravimas su Jūsų viduje esančiu mažyliu:

  • muzikos terapija
  • kontakto užmezgimas ir žaidimai

Jei jau esate mama ir neseniai susilaukėte vaikelio -rekomenduojame rinktis ne nėščiųjų, bet mamyčių arba bendrą gurpę. Pratimai ruošiantis gimdymui ir iškart po gimdymo kardinaliai skiriasi. 

Į viršų