Daiva

Atnaujinta: 06 Spalio 2016

Daiva16Gimiau 1976 m., 1999 m. baigiau Vilniaus Gedimino technikos universitetą, įgijau inžinieriaus specialybę. Sveiku gyvenimo būdu ir sveika mityba domiuosi nuo 1995 metų. Per tą laiką perskaičiau daugybę straipsnių apie dietas ir patarimus, kaip geriausiai sportuoti, norint patobulinti kūno formas. Visada mėgau aktyvų laisvalaikį. Daug metų užsiiminėjau aerobika, mokiausi žaisti lauko tenisą, labai patiko bėgioti. Žiemą slidinėju su snieglente arba lygumų slidėmis, vasarą plaukioju su jėgos aitvaru. 2005 metais atradau jogą ir tada supratau, kad tai yra geriausias mokymas apimantis sveiką mitybą, teisingą kūno tobulinimą, savęs pažinimą.

 

Praktikuodama jogą supratau, kad joga - tai pagrindas norint palaikyti gerą fizinę formą. Be jogos jokie kiti sportiniai užsiėmimai nepadės harmoningai stiprinti kūno ir išlaikyti geros sveikatos. Praktikuojant jogą, lavinamas lankstumas, ištvermė, koordinacija labai praverčia užsiimant kitais laisvalaikio aktyviais pomėgiais, o žinios apie jogų mitybą padeda palaikyti gerą sveikatą. Ir svarbiausia, joga man – tai vienintelis kelias padedantis pažinti save. Asanos sustiprina kūną, kad atliekant pranajamą ar meditaciją galima būtų gilintis ir stebėti save netrukdant kūno skausmams.

Skiriant laiko savo mintims, ieškant subtilesnių potyrių, atradau Reiki ir įgijau pirmą bei antrą pakopas. Tai man padeda sunkiu metu atstatyti jėgas, energetinę pusiausvyrą, harmonizuoti darbo aplinką.

2011 m. vasarį atidarėme jogos studiją „Bidža“, kur savo patirtimi galiu pasidalinti su jumis. 

Savo užsiėmimų metu asanas derinu pagal atėjusių žmonių sugebėjimus. Stebiu lankytojų kūno galimybes ar silpnybes ir sekantiems užsiėmimams parenku asanų sekas, kurios suteiktų galimybę stiprinti silpniausias vietas ir leistų kūnui progresuoti  - užsiėmimai turi tęstinumą.

Akcentuoju, kad praktikų metu kiekvienas  turi įsiklausyti į save ir daryti tik tiek, kiek tuo metu norisi, taip lavinamas savęs pažinimas. Sutelkus dėmesį į veiksmą - pailsi protas nuo kasdieninių darbų. Po fizinių pratimų, atliekama pranayama - subtilesnė praktika, kurios metu koncentruojame dėmesį tik į kvėpavimą, kvėpamimo sulaikymą. Tie, kas turi laiko ir jaučia poreikį, gali likti meditacijai, tada dėmesys sutelkiamas į save, į jausmą "aš esu".  Meditacijos metu, be visų kitų dalykų, dėl ko ji atliekama, gaunate energijos papildymą. Jei net meditacija ir nepavyksta, jūs būnate mokytojos lauke ir gaunate subtilias vibracijas atstatančias ir valančias jūsų aurą. 

Į viršų