Sekmadieniniai užsiėmimai skirti sveikai nugarai

Atnaujinta: 17 Spalio 2016

Man šovė mintis – o kuo gi žmonės užsiima sekmadienio vakarą? Niekuo ypatingu. Iš ryto prasideda darbo savaitė, į vakarėlį ar susitikti su drauge nenueisi (anksti keltis), na, nebent į kiną ar apsipirkti, bet ir tai jau verčiau paskaityti knygą, pasėdėti prie televizoriaus ar kompiuterio… O gal vis dėlto – geriau išeiti ir skirti laiką sau?

Kviečiu 17.00 val. į Sekmadienio vakaro mankštą – lėtesnio tempo užsiėmimą, kurio metu išjudinsime visą kūną pilates ir jogos pratimais su savimasažu pabaigoje.

Registruokitės tel. 8 688 78 141

Mūsų kūnas – labai išmintingas ir žinantis, kas jam būtina, taip pat – dėkingas už pastangas. Mums tereikia tik jam padėti: suaktyvinti kraujo ir limfų sistemų veiklą, paskatinti lastelių atsinaujinimą, užduoti jam pozityvią kryptį, ir bus rezultatas – padidės lankstumas, sumažės skausmai, taps paslankesni sąnariai, prašviesės galva, pagaliau, atsiras galimybė pamiršti nusivylimą ir patikėti savimi (tai taip pat laikau vienu iš uždavinių). Užsiėmimų metu mokinsimės medituoti – koncentruotis ties minties (svajonės) išoriniu ar vidiniu objektu. Praktikuosime garsinę, vizualinę meditaciją.

Į sekmadienio vakaro programą nusprendžiau įtraukti gimnastiką, skirtą nugarai. Juk kas antras žmogus, ir vis jaunesnis, šiais laikais kenčia nugaros skausmus, o vyresniame amžiuje jau kiekvienas turi tarpslankstelinių pažeidimų. Dabartinis gyvenimas skatina stuburo problemas: mes per mažai judame, o jei ir judame, tai nereguliariai ir netaisyklingai. Dar 400 m. prieš Kristų Hipokratas savo traktate “Apie sąnarius” rašė, kad “nuo stuburo būklės priklauso daugelis ligų, todėl tyrinėti jį būtina”. Tai yra kaina, kurią mes mokame už vertikalią savo kūno padėtį. Dažniausiai nugara pradeda skaudėti “sakralinėje” vietoje – ties kryžkauliu, kur judrioji stuburo dalis (24 slansteliai) susijungia su nejudriąja (10 kryžkaulio ir uodegikaulio slankstelių). Mūsų gimnastika turės 5 pakopas, kiekvienoje – po 12 pratimų. Tokia metodika patvirtinta Sveikatos apsaugos ministerijos, praktiškai aprobuota fizioterapeutų. Pratimai skirti ne tik tiems, kurie jau kenčia nuo nugaros skausmų, bet ir profilaktikai, sveiką nugarą turintiems žmonėms, net vaikams, kad užkirstų kelią skoliozei - stuburo išlinkimui į šoną, lordozei - kaklo ir juosmens iškreipimui į priekį, kifozei – krūtinės dalies linkio atgal (kupros) atsiradimui. Gal tai jus sudomino? Nepamirškite, žmogus pats gali būti didžiausias priešas sau, ir atvirkščiai.

 

Iki susitikimo jogos studijoje “Bidža”!

Svetlana Matulevičienė

Į viršų